1 Şubat 2010 Pazartesi

Final cevaplar Hakkında Açıklama

CEVAPLAR HAKKINDA AÇIKLAMA
Değerli arkadaşlar,
• Bağış işleminin tek taraflı olduğunu iddia eden bir hukukcu var mı da siz tek taraflı diyorsunuz, 1+ 1 = 1 midir, bağışlayan ve bağılanan toplam bir kişi midir. Bir tarafa borç yükleyen sözleşmeyle ,bir taraflı hukuki işlemi biribirina karıştırmayalım.
• Akıl hastası = tam ehliyetsiz olduğunu ne ben söyledim ne de hiçbir hukuk kitabinda var. Bu konuda yorum yapmanız gerektiğine size kaç defa söyledim. Lütfen elinizdeki notlara v e ders kitaplarına bakınız. İnsanı çileden çıkarmayınız.
• Bazı arkadaşlar haksız fiil mağdur iyiniyetli ise hukuka uygundur diyor. Bu nasıl olacak. Yani olaydaki Yusuy, Ahmedin ayırtkan olmadığını bilmiyorsa yediği dayağı sineyemi çekecek….
• Hasan çeketin maliki olmuştur diyen arkadaş. Sana sadece günaydın diyorum. Hasan satıcı zaten çeketin maliki değil mi ?
• Sınırlı ehliyetsizlerin yaptığı işlemler mutlak geçersiz diyem arkadaşlara teessürlerimi bildiriyorum. Herhalde bunlar askıda geçerlilik lafını hiç duymadılar.
• Ayırt etme gücüne sahip olmayanların yaptığı işlem vasinin izniyle geçerli diyen arkaşları size havale ediyorum.
• Sahibinin elinden rızası dışında çıkan eşyada emin sıfatıyla zilyetlik nasıl olacak ( kuyumcu Rüstem )
• Ahmet’in kısıtlı olduğunu size kim söyledi. Olaydsa böyle bir bilgi yokken. Bazı arkadaşlar vahi yoluyla bizim söylemediklerimizi mi duyuyor.
• Arkadaşlar ,biriniz Allah aşkına yazsın . Ayırt etme gücünden yoksun olan haksız fiilinden sorumlu olmaz ancak ayırma gücünü alkol gibi geçici bir sebepten kaybedeler,bu duruma düşmekte kusursuzluğunu kanıtlayamaz ise haksız fiilinden sorumludur.
• 17 yaşında olan Ahmet 18 yaşını doldurduğu için ergindir diyen arkadaşımıza Allah şifalar versin diyorum.
• Elvan senden 2cm rica etmiştir. Bana bunu çok görmüşsün . Teşekküre belki ihtiyacın yok fakat nota damı ihtiyacın yok.
• Manevi tazminat davası ağı ceza mahkemesinde açılır diyen arkadaşa ben ne diyeyim....
• Sayın Mete Erbil, daha önce hangi okullarda okumuşsan bütün öğretmelerine yazıklar olsun diyorum. Size verdiğim cevap kağıdı dört sayfa. Cevap Kağıdının üç sayfası boş kalmış ama sen bir çizgi satırının üç satır yazmışın. Bir üniversite öğrencisine yakışır mı ? Sana haklarımı helal etmeyeceğim.
• Sayın Efe Okyay, piyasade daha silik yazı yazan kalem bulamadın mı. Yazın o kadar minik ki mikroskopla bile okunmuyor. İyi yolda değilsin…
• SONUÇ : Bu kadar kötü cevaplar gerçekten sizden beklemiyordum arkaşlar bu ne hal…

Şeref Ertaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder